tisdag 30 oktober 2012

Sitter som...

...en pascha i soffan, blev sittande här efter träningen. Kikat runt på youtube och kommer på mej själv att jag har suttit i minst 45 min, och tittat på hur man ska sminka sej till olika kändisar, sagofigurer och zombies, så onödigt egentligen...för jag har varken tid eller lust att gå och se ut som en avatar eller Lil Wayne.

Funderar på att klippa och slinga mej imorgon, är ledig så varför inte börja dagen med att få bli lite ompysslad :)

Då är ju frågan, ska jag klippa av det en bit eller fortsätta spara och hoppas på en surfarlook till sommaren? och isf när blir man för gammal för långt hår?

Har haft otaliga frisyrer, färger och slingor genom åren och värst var nog när jag färgade det brunt men det blev "aningens" svartaktigt (skippar det, med tanke på att mamma blev så tystlåten). Hade mycket rödton i ungdomen, man kanske ska gå tbx till lite koppar eller en utav de misslyckade mahogny.

Men vilken frisyr jag än klipper och vilken färg jag än färgar så hamnar jag tbx på denna blond/råttfärgad hästsvansfrisyr..va fan är det för fel? Ska det vara så svårt att ha kvar en frisyr?

...eller så ska jag spara pengarna och dra på mej en mössa ist och får då anledning till att åka på en shoppingtur (ligger efter med mössinköpen)...yey!

Nä dax för sängen och hoppas på -10 grader och två meter snö när jag vaknar, wiieee....

Natti natti :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar