söndag 4 november 2012

Trisslott och soffylla

Tänkte för någon dag sen att idag är nog dagen som jag kommer vinna på en trisslott, så jag köpte, två, för säkerhetens skull, och vann 60 riksdaler på den ena. Bytte in till två nya och vann 30 riksdaler på den ena..då är ju frågan, ska jag behålla 30 riksdaler eller ska jag chansa och tro att jag ska vinna på denna oxå, chansen är ju lixom minimal eller?

30 riksdaler = en latte minus skummet...nja, chansar på att vinna...

Hade en liten soffylla igår, ni vet när man har på sej bekväma kläder, osminkad och dricker "nån" öl (måste ha varit en karl i mitt förra liv). En rolig, avslappnad helg och känner mej utvilad (trots att jag arbetat en dagtur igår) och träningssugen men det fick räcka med en promenad då jag fick massage igår, hon jag fick massage av tog i så mycket och blev helt knäckt över att jag är så knölig och hård i axlarna, själv är jag så van och så bedövad att det tog över 30 min för mej att känna att jo..nu känns det..haha. Idag är jag så öm i axlarna att det knappt går att nudda huden. Så jag ska vila mej i form till tisdag :)

Är bara att ladda för en ny jobbvecka..en lång sådan. Ikväll kan oxå vara en sån kväll som jag ber en bön att det är vinst på trissen som jag ska byta in imorgon, så om jag skickar ett vykort från någonstans...då vet ni!

Haét gött! :)
















1 kommentar:

  1. Inget är så fint som en riktigt hederlig soffylla. Rena terapin.

    SvaraRadera