fredag 16 november 2012

Luxtvål, skithus och Bobby Elvis

Tog en snabbrepa på stan efter jobbet, fick hem ett blad i brevlådan där det var kampanjpris på jackan som jag har tittat på, fanns bara i strl 36 kvar ..tjaa kanske går om man pressar :)

Sen fick jag nån idé om att jag kanske skulle köpa mej en ny parfym, varför vet jag inte. Vi får inte dofta/lukta/stinka u name it på jobbet och med tanke på att jag nästan alltid jobbar så används inte parfym så flitigt. Vi går mest runt och luktar gammalt och luxtvål (man vänjer sej). Finns ju dock några på jobbet som tänker -ska trotsa reglerna och spruta på mej inte bara en dusch parfym utan 4...på nå vis så känns gammalt och luxtvålsdoften mer angenämt.

Men det händer, hör och häpna att jag sprutar på mej lite och då har man ju sina favoriter, vill ha en svag fräsch doft som bara ska kännas om man snosar vid örat på mej och när man då gör det så vill man inte sluta, ungefär så..haha :)

Så där har jag stått i dag, på Åhléns, med stans alla tonåringar och luktat på parfymer. Så tänkte jag, nä wild and crazy och så luktade jag på en flaska och kände en lite tyngre sötsliskigare doft och tänkte att -jo men den här luktar ju riktigt gott, den måste jag testa..ni vet precis innan man gör något, när man kommer på att shit...det här blir inte bra, men skadan är redan skedd, kände precis när jag tryckt ner och doften kom på handleden att nej detta luktar inte gott.

Så nu sitter jag i soffan, smuttar på ett glas rött, luktar sån där rengöringspray med citronlukt med aningens tatch av liljekonvalj, ni vet sånt som folk har på sina skithus för att få bort odörer, tittat på SoA och insett att jag och Bobby Elvis har samma problem med frisshår...

Lite balansövning, sen säger jag go natt!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar