onsdag 28 november 2012

Gjorde..

...ett nytt försök med att köpa underkläder, dock utan volang denna gång. Första gången en expedit drar ner byxorna och visar sina trosor för mej (vi var själva i butiken, men ändå lixom), kändes ju aningens konstigt, men vad vet jag...hade ju varit supernajs om det hade varit en manlig expedit.

Tog mej en sväng till Anna och Tyra och hälsade på, jag vill ju kramas och mysa men kan väl inte påstå att Tyra tycker det är lika roligt haha. Hon kunde mest inte sitta still alls, ungefär som  mej innan kommunen kom på att de skulle dra in lite fridagar...nu vill jag inget annat än att sitta still, och kramas. Dom har en vedspis som de eldar i, för värmens skull, men för mej är mysfaktorn hög så där satt jag, eldade, och tyckte de oxå skulle tycka det var lika mysigt (de tyckte inte det). I min framtida stuga/hus ska jag oxå ha en vedspis...eller kamin..eller iaf nått jag kan elda i.

Det har kommit snö,  hoppas bara den får ligga kvar. Vägen var plogad när jag åkte från Anna och det hade kommit mer snö där i skogen så det var en fin fin vinterväg..mysigt!

Är treledig denna helg, är ju så man hoppar jämfota av lycka, är bjuden på fest på lördag, super duper skoj. Förutom festen och lite frisk luft ska jag ligga raklång i soffan, borsta ner kakssmulor och kebabrullerester på golvet, titta på vinterstudion och planera lite mer äventyr :)

Visste ni att Lindsey Vonn står på en pilatesboll och gör knäböj..!? Har funderat på detta, mycket. Såå om jag innförskaffar mej en pilatesboll och trycker fast den i dörrhålet så kanske man kan hålla i sej i karmen på väg upp, under tiden och på väg ner..vad tror ni om det?

Dax att krypa till kojs..natti natti :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar