onsdag 3 oktober 2012

Mitt i veckan

Det är inte ofta jag ber till gud, men det händer. Bad till gud när jag låg i magsjuka för närmare två år sedan, att jag skulle bli en ordentlig tös, att jag alltid skulle vara snäll, så snäll att jag tom skulle sluta dricka alkohol..baaara jag blev frisk. Gång nummer två jag bad till gud var när jag och Jess hade varit ute i krogsvängen..strax efter magsjukan. Jag blir aldrig fyllsjuk, kan räkna på en hand dom gånger jag har blivit det (blir aldrig mätt heller, mycket märkligt!) utom den gången, jag bad då med..-gode gud låt mej slippa detta, ska aldrig dricka alkohol mer, det vore bättre med magsjukan för den kan man ju iaf inte rå för, tänk vad fort man glömmer, magsjukan oxå :)

Ikväll har jag oxå bett  -gode gud låt min dvdspelare hålla tills jag sett sista skivan med SoA, den låter som ett jävla tröskverk. Trodde först det var nån bil med trasigt avgasrör elller dyl som stod utanför, men nejdå..dvd:n, tragiskt! Den tystnar ibland och då blir man så förvånad att man glömmer bort handlingen på skivan och bara funderar om det är sista rycket.

På fredag ska vi på aw, För en gång skull har vi bestämt att vi ska vara där i tid, äta tacos och få ett bord. Vore det inte för att jag jobbar en dagtur på fredag så skulle jag ha tagit med mej en strandstol och kaffetermosen och satt mej utanför redan på torsdagkväll...först i kön lixom :)

Vi får se om det blir en bön på lördag, troligtvis inte då de ska bli sol...

Om ni vill ha silkeslena ben och lukta lite läkemedel så kan jag varmt rekommendera detta märke..



..Dermosil, super-duper bra, går in i huden direkt, inte dyrt...och så är dom graderade oxå, några har lukt, några har mindre lukt och vissa har en svag doft av läkemedel (seriöst det stod så). Så om ni funderar vem det är som sitter vid ett bord, längst in vid väggen, med lösögonfransar, ludvikas lenaste ben, med en öl i handen och luktar lite läkemedel på Lobbyn på fredag...så är det moi :)

1 kommentar:

  1. Till skillnad från alla andra skitbloggar så är ju din riktigt läsvärd. Tror du skulle kunna tjäna bra med kosing om du gick public.
    Inget j-a #dagensoutfitskit här inte. Och när du lever på det kan du ju bo vart du vill, bara du har en uppkoppling.

    SvaraRadera