torsdag 25 oktober 2012

En helt jävla vanlig torsdag

Vaknade 08.00 och gick på toa, skulle gå tbx och hämta mobilen som låg bredvid sängen, vaknade 10.00 och hela morgonen hade passerat. Så någonstans mellan toa och sängen har jag alltså somnat om...

Såg på Berg flyttar in igår, så nu håller jag på att packa, är på väg till NY, jag och resten av Sveriges fruntimmer, för vem vill inte åka i "batmobilen" och sitta på den "balkongen" och grilla, skulle vi bli osams så kan jag tänka mej att ta ett litet "break" och tänka genom vårat förhållande hos hans släktingar i Åre, nån av dem måste ju bo kvar där lixom ;)

Om ni tycker att livet är pest, att ni mår dåligt och att pengarna är slut..titta på tv4 play på sköldpaddspojken så kanske ni får er en tankeställare. Mina tårar rullade iaf och får en att inse hur bra man har det.

Dagarna går så fort, jag hinner inte med, redan fredag imorgon. Ska bli fint väder till helgen, så hoppas det stämmer, hoppas oxå på att det ska komma dalandes nån liten snöflinga, hur svårt kan det va?

En kaffe på det här så.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar