söndag 9 september 2012

Var ut..

..och åt med en kompis ikväll, gott och trevligt :) Tog det lugnt..jobbarhelg..men hann iaf få i mej en avslagen öl och en rosa drink på Lobbyn..som inte smakade som den skulle, tror jag (brukar inte dricka så mycket drinkar, iaf inte rosa)
 
Var inte speciellt mycket folk ute men de yngre tjejerna som var ute, de drack drinkar. Av 10 tjejer så var det en som drack öl..lyckliga hon (hon drack på flaska) Sa till bartendern att göra nån drink på bacardi razz, svaret jag fick av tjejen var..-jag häller i lite fruktsoda och pressar ner lite citron..när hon var färdig tittade hon på mej och sa - jag häller i lite sånt här med hallon så det blir rosa..varav jag får nått grummligt i glaset som tjejen frenetiskt vispar runt (blev en gammelrosa drink med mkt smak av citron) 

Mongolisk buffé
 
 
19.45..va f-n är alla??
 
22.53
 
Nää..bara att inse att det inte blir bättre än så här
sov gott.. :)
 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar