måndag 3 september 2012

Någonting..


...gick snett, mycket snett. Tog en snabbrunda på stan innan arbetet, tänkte passa på att köpa lite nya underkläder. Kan inte svara på om det var brist på hjärnaktivitet efter helgens bravader, att det var halva priset, att jag gillar mintgrönt och lila som färgkombo eller att jag tyckte muffinsformarna var fina. Och om jag då i stunden tänkte stå i dessa och baka muffins? För hur tänkte de igentligen när de la i dem i formarna och hur f-n tänkte jag? jag bakar inte, jag äter :)
 
Skitsamma det är inte det som är det värsta, de värsta är att jag nu har ett par trosor i min ägo med volanger på sidan (hatar rysh-pysh och volanger) och som jag inte ens får i högerbenet i, och som grädde på moset så står det att man ej får ha formarna i ugnen..haha
 


                Så frågan är vem som ska få dessa i födelsedagspresent :)                

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Answer to U know who: Mona-Lisa is to behold as soon the tattoo is done.

      Radera