onsdag 5 september 2012

Har varit...

...bortskämd detta år hittills med skidresor, lopp, hotellfrukostar, och andra små äventyr. Har varit saker inplanerade efter varann, känner att det kan inte vara slut nu. Man ska igentligen inte vänja sej, för mycket vill ha mer.

Skulle ju ha en lugn och spara pengar höst, meeeen jag har kommit på att jag jobbar åt kommun och då har man råd med båda... ;)

Ska klura och fundera lite, tyvärr så sätter semesterdagarna stopp, måste ju ha dem stackrarna kvar till skidsäsongen börjar. Men vill vill vill så gärna kika in i Norge och säga hej och till Stockholm och till... har jag tur så är jag treledig på schemat nångång (eller så får jag helt enkelt ta nån dagstur)

Nä dax att åka iväg till jobbet, luktar japansk soppa om hela mej, spillde ut en hel skål i knät när jag lunchade. Kan inte göra nått åt det nu, synd på god soppa bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar