lördag 8 september 2012

Toker gör..

..som toker säger och så fick jag resesällskap till Stockholm i torsdags. Är lite feg att köra inne i smeten. Går bra om man har någon som talar om vad man ska, men så är det ju det där med allt runtomkring. Dels köra, veta vart man ska och så hinna se allt som händer..herregud är man bara van att se sina arbetskamrater, boende och farbrorn som står i kassan på åhlen`s är det klart man vill hinna se allt.. ;)

Så utan navkapslar, ett baklyse och med kaffetermos så hamna vi i storstan. Ville dit för att titta på skidkläder/sportkläder. Har kollat över vad jag har i garderoben så om jag inte vill ha mina trasiga och försmå skidbyxor eller dom jag fick ärva i Åre av en snäll grabb som ändå tyckte dom var förstora för honom (längtar efter dagen då jag har förstora kläder) så är det nog det enda jag behöver inhandla just nu...för tillfället..ja, nått mer kanske. Kylan och snön för komma bäst den vill, för jag är redo.












2 kommentarer:

  1. ¨Jaja, så här åker hon som kröp för oss på Alpingaragegolvet med sina "breda" skidor i Japan iaf.

    http://vimeo.com/38709653

    Next time will we shop till we drop...or not.
    Typ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk om man kunde åka sådär.
      Nästa gång så har vi med oss varsin hög med trisslotter och skrapar på vägen ner :)

      Radera