onsdag 22 augusti 2012

Ledig onsdag

Har varit och målat vid min brors stuga idag, vi hann ganska mkt. Roligt att måla och få chansen att vara ute. Är jättemysigt att vara där och tyvärr missar jag den årliga kräftskivan som min bror brukar ha, då jag är bjuden på bröllopsfest (hoppas, hoppas det är myspysbelysning så jag kan gå i jeans, drygt om jag måste ut och shoppa klänning ala peti choux)
 
 
utsikt från stugan
 
morgonstund har guld i mun
frukost och moi ala "oredigerad" ;)
                     
 
                                          
                                           
                                   
                                
                                                        





                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar