onsdag 15 augusti 2012

Barnsligt..

..ja nå så oerhört, men för några veckor sen var jag och en kompis ute i krogsvängen, när vi står i baren så får vi båda se..samtidigt dessutom, två st "kanadensare" (nu pratar vi skägg och rutiga flanelljackor) skitsamma, snygga var dom. När vi står där, dreglandes med varsin öl i näven och stumma av nån underlig orsak så är det nån som säger "pax".."pax för båda två" och tro dej eller ej när jag inser till min egen förvåning att det var jag :) När jag tillbaka får ilskna ögon och en "utskällning" att man f-n inte kan "paxa" båda så inser vi snart att killarna är borta, förlängesen!

..har jag nämnt att jag är 34 år? Spelar ingen roll har man "paxat" så har man ;)

1 kommentar:

  1. Haha..låter som två riktiga spån ;) Nu har ju jag "paxat" heeela sverige/Sweden så hur du ska bete dej vet då inte jag.. Ukraina kanske.?? Hehe

    SvaraRadera