tisdag 22 april 2014

Vad händer nu?

Har ställt in skidorna på sin plats i garderoben nu, känns lite moloket då jag har snavat och svurit över dom i några månader, för vad ska jag nu snava och svära över? Blev inga nya pjäxor denna säsong, får satsa på det till nästa..samt nya stavar då en har råkat fått sej en liten törn av en liten incident..typ! :)

Jag hade iaf turen att få vara ledig nån dag över påsk, så man kunde bjuda hem lite folk på mat samt njuta av sol, värme och en och annan karamell.

Jag; Hej, har dragit av en hjulbult och skulle behöva få det fixat..
Snubbe; Jaha och när vill du ha det gjort?
Jag; Så fort som möjligt..idag?
Snubbe; Har fullt upp, sista dagen för att få på sommardäcken, kommer få arbeta till nio ikväll, och föresten så har jag ingen bult. Minst en vecka..
Jag; Ok, då får jag återkomma..
Snubbe; Kan fixa det imorgon..
Jag; Alltså, då kan jag lämna in bilen imorgon?
Snubbe; Tidigast fredag..
Jag; Jag återkommer om jag vill boka tid..
Snubbe; Kanske kan ta det på lunchen..
Jag; Ska jag lämna kvar bilen?
Snubbe; Jag har ingen hjulbult..
Jag; Hej då...

:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar