tisdag 22 april 2014

Hängmatta, hörlurar och hasande flås

Alltså ni vet dom här morgonpigga jävlarna som man möter på väg till jobbet, dom här som kommer springandes i fina springafortbyxor och hörlurar, dom som tittar på en och tänker "varför har du tröjan ut och in" och "undrar om hon är full så här tidigt, så som hon vinglar", dom som springer som dom aldrig har gjort något annat i hela sitt liv...en sån ska jag bli..

..åtminstone gjorde jag ett försök i morse, gck ju sisådär, mötte nästan inga på min runda, kan bero på att jag inte var ute så himlans tidigt och för att jag inte hade springafortbyxor på mej utan mer ett par slitna pösbyxor. Sen kanske det inte blev så himlans mycket springandes heller, utan mer ett hasandes med en släng av flås, ett sånt där flås ni vet som man nästan blir rädd för sej själv..typ!

..iaf så fck jag mej en fin "promenad" och njuta lite av solen innan jag ska iväg och jobba.

Jag önskar att jag hade en hängmatta som jag kunde ligga i, och en grill, skulle kunna ligga i hängmattan och vända köttbitar och korvar. Jag önskar att jag hade ett badkar så jag kunde ligga där med skum upp till taket och filosofera och planera roliga äventyr. Jag önskar att jag inte ätit upp min matlåda i gårkväll, utan att jag sparat den och ätit den på jobbet ist...vad önskar ni er?

Ha en fin dag i solen, tjenixen! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar