måndag 28 april 2014

Shoppingtur

Fått tag i ett par nya ut och gå skor, a´la vandringskängor, a´la grövre trampa runt i skogen skor..kalla dom vad du vill men nya är dom, och mina! :)

Önskar att jag kunde stoppa ner fötterna i första bästa skor och sen bara trava ut från affären och se glad ut, men med mina stackars onda fossingar så går inte det. Är på jakt efter lite sommarskor oxå, men det får bli ett senare kapitel.

Av alla sandaler och sommarklackisar så var nittio procent täckta av dessa paljetter, döskallar och stora, stora "ädelstenar", stora som knytnävar..typ! Säkert en karl som har designat, som tänkte att om jag trycker dit några stora stenar så släpper frugan tilll hemma, tänkte nog att med dessa stora "knytnävsdiamanter" kommer jag kunna titta på fotboll efter ligget och dricka några kalla öl..fatta vad besviken han blev!

Less Is More...

För inte är det väl jag som är efter min tid? För inte är det väl jag som är helt omodern och ute?

För några somrar sedan så var det en som sa till mej att "inte undra på att du är singel, du har ju inga navkapslar". Idag så har pärlan fått en uppimpning delux, pärlan har dagen till ära fått navkapslar..

..och ska man då tro på personen som för några somrar sedan talade om för mej varför jag är singel, så hoppas jag att vid denna tidpunkt imorgon, efter att ha åkt runt några varv i stan med bilen,vara gift..åtminstone förlovad! Fast med min otur så har det säkerligen ändrats, med min otur så är det säkerligen inte längre tjejerna med navkapslarna som ror hem potten, utan tjejerna med döskalle och paljettsandalerna...nä dax att krypa till sängs, natti natti!


"of all the paths you take in life
make sure a few of them are dirt"

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar