tisdag 3 september 2013

Morötter vs Marabou Black

Har varit till simhallen en sväng, eftersom dom har renoverat i duschrummen så har man fått bytt om i nått gammalt sunkigt omklädningsrum i "källaren", men nu var renoveringen färdig och folk slipper smyga som kamelonter tryckta mot väggen, i badlakan som skulle kunna tas som ett dubbelöverkast..typ, för att ta sej till bassängen :)

Riktigt skönt att sträcka ut några längder. Hade kunnat fortsatt hela dagen men eftersom ett eftermiddagspass på jobbet väntar så var det bara att kravla sej över kanten och ställa sej i duschen.

Där i omklädningsrummet så har dom en sån där stor våg som nästan ser ut som en sån där grej dom hade på tivoli förr i tiden (fast det kanske finns nu med, vad vet jag!), ni vet en sån där som när man slår med en klubba och så ska en liten grej åka upp och plinga och så får man jackpot..typ! Jag tog hem jackpotten idag yey!! fast utan blinkande ljus och jättechokladask, fick inte ens en liten nalle...

...så nu sitter jag här i soffan och knaprar morötter och är brandgul runt hela käften och längtar efter en marabou black.

Köpte mej en ny sportbh för någon vecka sen, snålheten kom fram och jag tog en som var billigare, den är värdelös, inte bara att snålheten bet sej fast i arselet utan jag har numera en värdelös sportbh i min ägo.


Nä, ska ta mej en till morot, fortsätta drömma om marabou black och nya äventyr. Tjingeling!! :)

"den som drömmer när han är vaken får vetskap om tusen ting, som den som bara drömmer medan han sover aldrig upptäcker" -okänd-





3 kommentarer:

  1. Vad ska du med en blogg till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte, ännu en sak att fundera över..

      Radera
  2. Skriv om dina funderingar så har du gjort två flugor på smällen. :)

    SvaraRadera