torsdag 26 september 2013

Mössjakt

Tog mej en tur till Skinnskatteberg och Runes Sport för att kika på rean. Var ovanligt lite folk mot vad det brukar, men jag var där ganska tidigt. Är dock jätteglad att jag har all utrustning och kläder vad gällande längdskidor och slalom. Men det är roligt ändå och kika runt fast man inget ska ha...eller jo, behöver nytt underställ men hade inte det som jag vill ha.



Sen måste jag bara säga det här med mössor..ni som tillverkar dom SKÄRPNING!!! Va fan, ska det vara så svårt att tillverka mössor med lite passform och kvalité, har säkerligen provat tiotal och antingen hänger dom som tomteluvor eller så ser det ut som man har en teluva på sej (ni vet en sån där som man hade över tekannan förr) eller så är dom så glest maskinstickade att man ser hårfärgen igenom, lite kallgrader och du har fryst ihjäl förlängesedan...och gud nåde om det skulle finnas andra färger än svart, naturvit, grå.

Jag vill ha varma och fina mössor som ska passa för mitt lilla huvud som dessa tex..
 



 
KASK..live a little..jodå försöker så gott jag kan...
 
Haét gött!! :)
 
 
 
 







4 kommentarer:

  1. Jag kommer ju få en ny KASK-mössa på onsdag så då kanske du vill ärva någon av mina gamla...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så kan jag ju helt enkelt få din nya och du behåller dina gamla?

      Radera
  2. Svar
    1. Känslan efter en ny mössa kändes större än en ärvd, ungefär så tänkte jag... :)

      Radera