lördag 27 april 2013

Tog en..

..promenad efter jobbet, det är hysteri ute, grillhysteri! Luktade grillat vart jag än gick, sen när jag skulle handla så stod det en karl i kassan med grillbricketter, han hade knappt tid att betala, måste hem och grilla var hans ord.

Är ju dagar som denna som man själv vill ha hus, eller en stuga, eller tja ett skjul åtminstone..

Har räknat om, och kalkylerat om, och det visar fortfarande det här...


...fast nu med tillhörande...

Funderar och kikar lite på saker och ställen som jag vill se och göra, men fick sluta, finns ju så mkt och man blir bara "förbannad" och ledsen när man inser att vissa ställen/saker kommer man bara få uppleva på bild.

Min studievägledare som jag hade när jag läste en sväng, sa att man kanske får tänka om, tänka på att komma så "nära" som möjligt. Ett exempel han tog var att det är jättemånga som vill bli psykologer, men det är nästan omöjligt att bli en, så då får man kanske sikta på att bli en kurator i ställe..

..men jag vet inte, förstå alla fina "gardens" i Japan, har sett så otroliga bilder, men så i mitt fall då, så ska man nöja sej med Björsbo Handelsträgård..typ!! Men det sägs ju att planering och vägen till målet är tjusningen och äventyret i sej..eller?

"collect moments not things"
 
Nähepp..dax att sopa upp ostkrokssmulhögen från golvet och göra lite nytta
Tjenixen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar