lördag 11 maj 2013

Muskler och ullstrumpor

Har inhandlat mej ett par nya skor, lite högre skaft, grövre sula, och som tål lite skog och mark,förhoppningsvis mycket skog och mark, de ska tåla lite väta (intressant), sprajade på lite extra skydd, så det visar sej. Köpt mej ett par till ullstrumpor oxå, så nu jävlar ska det promeneras. Mina köp går alltid så fort. Fanns ett par kvar i min strl, köpte ett par strumpor, lila..kommer hem och så funderar man som vanligt hur såg dom ut egentligen? Jodå! :)

 
Har blivit piggare, imorse vaknade jag före klockan, blev så förvånad och låg kvar och funderade över hur detta kunde vara möjligt så jag höll på att komma försent till jobbet..

..samt att energin is back, lite mer iaf, börjar sju imorgon bitti igen, spännande!

Har sagt det förr och säger det igen, måste komma igång med träningen, igen, ordentligt, men det tar emot att träna inomhus när det börjar bli varmt ute, gillar inte att träna när det är vinter och kallt heller iofs, då vill jag vara ute och njuta, helst på ett par skidor. Men måste komma iform, bygga lite musker så jag orkar bära runt denna kropp...på mina promenader...i mina nya dojjor, så....



..bara att bita i det sura äpplet och göra några benböj och armhävningar, gud hjälpe..

..skulle behöva pumpa cyklarna oxå..

..och tvätta bilen..

..pumpa cyklarna och tvätta min bil, någon?

Dax att hoppa i säng, natti natti! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar