måndag 14 januari 2013

Soppa på toppen

Har haft en kanondag i Romme Alpin med Tina idag. Blå himmel, sol, lite folk och minusgrader :)
Blev inte så mycket träning och traggling dock (får ta det när jag är själv) försökte emellanåt men hade så bra glid på skidorna jue, så jag åkte ifrån Tina (som inte smetat på, haft på glid, strykit på jox, u name it på sina skidor) så jag kunde inte åka "sakta" och "tänka på position" när jag för en gångskull var före henne haha, fick passa på, för nästa gång antar jag att det bara är att sätta rygg ...

.. idag var det mer -jag vinner, na nana naa, wiieee, soooolen och meeeen vilken dag...:)

Har tagit lite kort men hur jag än försöker så går det ej att lägga upp dem, så ni får tänka moi, sol, ett brett leénde och soppa på toppen :)

Om jag inte har dött efter längdåkningen imöro (varför lova nått dyligt, hade tänkt haft sovmorgon innan jobbet) så ska jag prova igen med korten...bara för att!

Haét gött!!

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar