söndag 27 januari 2013

I helgen..

...var jag med Madde och Cia till Idre. Vi hade så roligt och det var längesedan jag skrattat så mkt. Lite tråkigt att åka hem, kunde ha stannat ett tag till :) Det blev både slalom och längdåkning, körde omkull i en backe som inte var av denna värld..på längdskidorna, mitt i en kurva så tog spåret slut i några meter..kan väl säga att jag aldrig varit så nära att köra in i ett träd haha. Har riktigt ont i svanskotan, kunde knappt sitta på hela lördagen, inte nu heller för den delen, men det är sånt man får ta lixom, vi har skrattat åt det oxå. Kommer verkligen, verkligen sakna frukostbuffén..dessa små knaperstekta baconskivor..
 
 
 ...för humöret
 


 hade sån tur när jag åkte slalom, solen var framme hela tiden :)
 


 ett litet mössmiffo
 
 


 Burusjöspåret 15 km..det kräver sin våffla..med hjortronsylt  :)
 



 
 Bara att börja planera för nästa resa..
 
(bilderna är klickbara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar