söndag 30 mars 2014

Obildat läsande

Alltså det här med att ta självporträtt, sk selfies, förstår inte hur ni får till dom? Fårstår att det måste ligga ett enormt arbete bakom dessa!? eller är ni naturbegåvningar? Har försökt tagit en bild..eller en selfies som det så fint kallas på mej själv till ett behövande ändamål.

Jag fick hålla på en hel eftermiddag och nej det blev inte bra. Pluta med munnen..check, ta lite uppifrån..check, ta nerifrån..check, rakt framifrån..check check check. Man tittar på bilderna och blir rädd för sej själv.

Så summan av kardemumma så har jag förlorat en eftermiddag på nått helt meningslöst, hade kunnat löst korsord ist (för hjärnverksamheten). Nä nu sitter man här dum i huvudet, bildlös och läpparna fastnat i en konstig gest!

...eller ska man tänka skam den som ger sej?

När vi ändå är inne på detta så kan vi lika gå in på en annan sak som jag inte förstår, ögonbrynen! Var kom den trenden ifrån? Hux flux så sätts denna trend med en tävlan som går ut på bredast, markantast och att den med mest målade bryn vinner? Eller tänker trenden att vi har kört smalast, nu kör vi detta och sen blir det ögonbrynslöst år 2015?

...var det Juholt som satte trenden!?



...och med tanke på att mina bryn är lika ostyriga som mitt hår, så är min chans att få vara med i en trend, år 2015.

Många funderingar nu..

Tjenixen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar