tisdag 6 augusti 2013

Det går framåt

Efter att ha vilat från allt vad motion heter i en vecka så känns foten och benet bättre. Tog en promenix i går och det kändes bra, så nu ska jag ut och testa lite löpsteg. Med tanke på hur det har känts (känns?, kännits?, kännts?) så har jag gått igenom allt från sträckning, nerv i kläm, propp, övervikt, dåligt skelett till att det bara helt enkelt var överansträngt.

Har gått igenom min garderob, ja inte bokstavligt talat, för ingen skulle väl ha varit gladare än jag om jag hade haft en walk in closet. Nä här talar vi en garderob med två dörrar, två hyllplan och två a la rundstavar som galgarna hänger på. En sån där mörk trist garderob som man inte ser kläderna för alla kläder som hänger för...typ!

..utan jag har rensat, tittat på vad som fattas inför hösten (förutom alla roliga och fina höst/vinterkläder, partystassen, den bruna slitna skinnjackan osv ) så har jag kommit fram till att jag behöver luvtröjisar, zippisar, hoodisar, kalla dom vad du vill. För tillfället finns det några fleece och två gamla zippisar i min garderob och dom är på fesens möse..om ni fattar!

..så nu när höststormarna snart är här så ligger dom som prio ett att inhandla, dom och underkläder, alltid dessa underkläder. Jo ett par slitstarka gå-långt-byxor ska oxå inhandlas. Så då vet ni hur min garderob ser ut...hur ser eran ut?

Tjenixen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar