onsdag 6 mars 2013

Blondes..

...have more fun, sägs det! Hoppas verkligen att det stämmer, annars har jag kastat pengarna i sjön efter att ha tillbringat eftermiddagen hos frissan. :)

Vet inte om det är för att jag är född i fiskarna eller om jag har för lite att göra (låter mkt märkligt) så jag tror mer på mitt stjärntecken, att jag har så många funderingar. Skulle kunna skriva en bok om alla frågor jag har, fast mest blir min omgivning utsatt och för att få behålla mina vänner så sprider jag ut dessa frågor/funderingar under året och till olika vänner, kanske skulle ordna en frågefest..haha..njee..vi hoppar det och kör på våra vanliga fester ist ;)

För ett tag sen så kikade jag runt lite och blev sugen att anmäla mej till en grej, men det stod att man skulle ha god skidvana.!? Vad är god skidvana? Är det när man klarar av att "bemästra" och åka i alla olika typer av backar och färger? eller är det när man åkt off-pist i tio år? eller är god skidvana när man kan göra fina svängar? eller räknas god skidvana in på år?..men om man då har åkt i femton år ala två ggr varje säsong, då har ju jag på mina tre år slagit dom ggr med hästlängder...eller är god skidvana helt enkelt att du klarar av att ta dej upp helskinnad i liften, med både stavar och skidor i behåll?

..anmälde mej inte till denna grej och nu är det försent, blir besviken och ledsen när man inte kan göra och följa med på vissa saker.

Förkylningen är bättre så då kör vi då..


Ha en bra kväll och tack mamma för god mat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar