lördag 25 juli 2015

Lördag

Alltså det här med bilar, de ska ju bara rulla och gå, helst vara tvättade och tankade oxå när man sätter sig i dem. Pärlan har nog gett upp, hon har blivit svårstartad och vill inte alls det jag vill.

Har lämnat iväg henne en sväng, men det resulterade i att en vanlig "hederlig" bilverkstad som är någorlunda billig, inte klarade av henne, utan att jag nu måste lämna in henne på en hutlös dyr verkstad, som dessutom har semester..

..jag hoppas den hutlöst dyra verkstaden kan fixa henne, så hon och jag kan rulla på äventyr en liten stund till, inge roligt att behöva stressköpa bil. Så, ni som jobbar på denna hutlöst dyra verkstad, släpp grilltången och klunka i er ölen, pärlan behöver fixas, nu!
 
Blev uppplockad idag och färden gick mot Falu koppargruva..

..blev en rolig och intressant dag.
 
 


Jo, det känns som höst ute, dock inte mig emot, jag gillar hösten och det som kommer efter..
 
Haét gött!!
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar