torsdag 30 juli 2015

Hamsterhjul, soffylla och tunga vikter

Försöker komma igång med träningen igen, efter att ha "legat" av mig de senaste veckorna (eller, två senaste månaderna). Varför gör man så, "legat" av sig alltså?

Hela vintern och våren lyfte jag vikter, sprang som en hamster runt, runt som i ett hjul (elljusspåret). Chockade mig själv genom att löpträna klockan  06.30 på morgonen (ja, jag vet!). Tog mig igenom 2,1 mil som var målet, på något lopp i Sverige, och sen tbx till soffylla och marabou black, och sitter nu på ruta ett igen.

Så om ni ser nån som hasar runt, runt en morgon så är det bara jag som försöker löpträna och komma i form igen...

..och ska never ever sluta träna igen...typ!



"Definitionen av galenskap är
att upprepa samma beteende men
förvänta sig ett annat resultat"

Albert Einstien











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar