torsdag 31 oktober 2013

Lyckorus och post-it lappar

Jag måste ha gjort något bra i mitt liv, eller förra liv eller kanske rent av förrförra liv, för jag fick en jättefin present igår utan andledning :)

Så förutom den fina presenten så är jag långledig..wiieee och precis just nu så känner jag ett litet lyckorus, vet att detta lilla lyckorus kommer försvinna om en liten stund, då jag ska iväg och träna, och jag blir påmind om vilket dåligt flås jag har, men det är då det! Nu rider jag på detta lyckorus ända ner i tvättstugan och pressar in kläderna i maskinen med ett leénde.

För ungefär en månad sen så tryckte jag in mitt reg nr på bilbesiktningen och det stod då att jag inte hade någon registrerad besiktnigstid. Jag snurrade runt lite bland karlarna och dom insåg nog då att det inte bara är blondiner som är korkade...

Eftersom mitt huvud är fullt av post-it lappar med massor av komihåg-saker så hade jag kunnat stått där imorgon oxå, om jag inte fick som ett lite haleluja moment i går kväll och tittat på papperet och sett att min jävla bilbesiktning är först om ytterligare en vecka, detta kommer bli min död!

Bortskänkes: En 35-årig vimsig brunett med huvudet fullt av post-it lappar, någon?

Dimljusglaset hade gått sönder på pärlan fick jag se igår, och har fixat med det efter jobbet idag. Har sagt det förr och säger det igen..den ska bara funka, så är det bara. Pärlan ska stå där hel och fungera, det är hennes mening med livet, att stå där och fungera tills jag kommer ner och ber henne ta med mej ut på något äventyr. Iaf så var inte detta lilla glas hela världen, och jag kan ha överseénde med det..

..fick tag på ett begagnat glas, åkte till en verkstad och fick det ditmonterat, gratis..wiieee. :)

Tjingeling!!








1 kommentar: