måndag 1 juli 2013

Sitter i...

..soffan och "karat" undan diverse smulor från golvet med fötterna, ni vet så där så fötterna precis får plats... en skön känsla, tvättställningen till höger och en hög papper som ska gå igenom och rensas till vänster i rummet. Det bästa är att jag inte behöver ta reda på skiten idag, om jag inte vill, har semester en vecka till. Kan bli jobbigt dock, om någon kommer och hälsar på, ni vet ringer spontant på dörren, men kan ju alltid lägga ut en filt på golvet och låtsas att golvvärmen har pajjat.

Blev en spontan tripp till Göteborg i några dagar, jätteskoj, roligt att komma iväg och se något annat. Vädret var inte det bästa, men inget som inte trevligt sällskap och en öl kan bota, samt att regn sägs vara bra för hyn. Ätit den största och godaste räksmörgåsen oxå, hann dock inte ta kort på den innan den var slut :)

...solen tittade fram en kväll
 
Ludvika festen är över för detta år. Mkt folk och roliga förfester. Har varit super duper skoj, pratat med folk som man inte träffat på länge, pratat med folk som jag inte känner och till er som jag missat...-Hej! vi tar igen det nästa år :)
 
 
Haét gött!
 
 



2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Mitt golvvärme har också pajjat!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, har fler tips om behovet finnes :)

      Radera