tisdag 21 april 2015

Verum, innegrej och fågelkvitter

Sitter och väntar på att någon av de hundra miljader bakterier som finns i Verum hälsofil ska göra min mage glad, men de verkar lata de jäklarna, händer ju ingenting.

Om ni funderar på var alla människor gör på tisdagkvällarna, så kan jag tala om att de finns på elljusspåret, och inte på smått vis. Var nästan så man krockade och försökte köra högerregeln så gott det gick, fattar ingenting, har ni tröttnat på att grilla?

Första varma dagen med strålande sol, vindstilla och fågelkvitter och ni löper amok på spåret..

..sen dessa hörlurar!! vad är grejen med dem? Varannan person som gick, lufsade, sprang hade gigantiska hörlurisar (nästan iaf).


Har varit i dvala så länge och tro mig, jag försöker hänga med så gott det går i detta samhälle men dessa, varför måste lurisarna vara så stora? är det mode? eller blir det bättre ljud? Ungefär som i ungdomen när högtalarna tog upp hela rummet och man tyckte man var skitball tills bästisen hade köpt de allra senaste, högtalare som fick plats på skrivbordet och man insåg att man hamnat längst ner på innelistan...typ!!

Är det så?

Att det blir bättre ljud?

Eller handlar  det om mode?

För om det är så, att det är en innegrej, så måste jag meddela dig om att du nog snart kommer hamna längst ner på innelistan, för kompisen kommer springa förbi dig imorgon med nyaste minimalaste hörpluttisar...


Sov gott!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar