måndag 6 april 2015

Är anmäld..

...på något springa-ihjäl-sig-lopp i Göteborg och på något lera-skitigast-vinner-lopp i Karlstad. Efter dessa två lopp kommer det vara slutanmält på att pina sig runt om i detta land (och alla andra länder). Finns inte en endaste gång jag inte har ångrat mig när vi står i startgropen, och folk står och vibrerar av någon idiotisk andledning och vill komma iväg. Själv försöker jag alltid hitta en utväg, men eftersom trycket är så stort så har det aldrig funnits en..

...så när dessa är gjorda så ska vi åka runt i detta land (och alla andra länder) utan att pina oss, att testa ta in på hotell utan sportbehå och nummerlapp.

Har haft problem med löpningen ialla år, funkar lixom inte..tills för ett tag sen, fick hjälp med tekniken, nu förstår jag äntligen vad jag har gjort för fel..

..så när jag igår var ute i spåret för att testa, så gick det bättre än någonsin. Blev så glad, ni vet så där glad att man vill dela med sig av sin lycka och glädje med någon. Men eftersom de enda jag mötte var två stappliga damer som knappt kunde gå och hade gåstavarna mer som stöd för att inte ramla än träning, kunde jag ju inte gärna skrika.."jag springer, ser ni?! jag springer, jag orkar..typ!!" så, jag lät bli..


"det krävs ett helt nytt sätt att tänka
 för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka"
Albert Einstein


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar