torsdag 14 februari 2013

Har köpt..

..mej en balansplatta, en sån där rund sak som man håller på att slå ihjäl sej på. Har så dålig balans och hur den ska bli bättre vet jag inte, försöker ställa mej på dennna platta, men får hålla mej i skrivbordet. Så står jag om dagarna, som ett miffo, på plattan och håller i  mej i nått, provat att släppa taget men höll då på att ramla rakt i i väggen och slå i huvudet i dörrkarmen. Så vad pysslar ni med på dagarna då?

...kanske ska prova dricka lite alkohol till, kan ju knappast bli värre.

Har insett att jag varit bortskämd, har haft turen att varit själv i skidbackarna i flera veckor, nästan iaf och nu så är man inte det nåmer. Hatar att trängas med folk. Var ett tag sen jag var till Romme och hade tänkt gjort mej en sväng på söndag, men helt plötsligt så har sportlovsveckorna börjat. Har inte ungarna nuförtiden dataspel och andra moderna prylar som dom kan sitta hemma och pyssla med? Vet inte heller hur jag tänkte när jag la mitt schema, treledig helgen vecka nio? Hur tänkte jag där lixom? Måste ju vara den värsta helgen att vara ledig på någonsin, kunde ju lika gärna jobba. Varenda backe, varje skidspår, varje skoterled och i varje snödriva så kommer det att sitta en unge..med föräldrar! :)

Ska ut och ta ett glas vin i morgon...jippi!! Har i princip vuxit fast i mjukiskläderna så det ska bli intressant att se om det går att kränga på sej ett par jeans. Ska bli så roligt, tänk, var så längesen jag var ut i denna stad och med lite tur så kanske kanske vi kan få se ett eller två nya ansikten..
 
Haét gött!!
 

 
 
 







2 kommentarer:

  1. Vad hände? Har du skadat bloggfingret med den där balansplattan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lugn, bara lugn! Även ett bloggfinger behöver semester :)

      Radera