lördag 22 november 2014

Mayaindianerna...

...sa att jorden skulle gå under 2012, den gjorde inte det, men jag lovar er att den gör det imorgon om inte mina Hestra vantar ligger i skåpet på jobbet. Har tappat bort mina älsklingar, har ett hopp om att dom finns där. Ni som har Hestra vet vad jag talar om, ni andra, ja ni har att lära...

Träningen går sisådär, gjorde några simtag häromdagen men fick lite ont i bröstet igen, så fick nöja mig med bastun. Skönt att basta och nästa gång ska jag försöka finta badtanterna och smuggla med mig några öl...

...och om jag överlever vantar, inflammation och ultraljudet på hjärtat som jag blivit kallad till så ska jag lägga i den högsta växeln och komma i form (jo, jag lovar)

Vill gå på julbord så, julbord någon, någon julbord?

Natti natti !











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar