måndag 27 oktober 2014

Blåsljud, skjortor och annat jox

Tog mig en liten shoppingtur idag, planen var en röd skidjacka, men det blev denna ist, går ner över rumpan och behaglig färgpalett (samt att jag tjänade två tredjedelar av vad den röda kostade..). Köpte dock en rödrutig skjorta för att kompensera den röda jackan, så..let it snow, please!


marinis, grålilis och gråmintgrönis..jovars!

Var till läkaren för några dagar sedan, fick som ett tryck över bröstet för en cirka en vecka sen och ömmade på bröstbenet samt lite halvjobbigt med andningen ibland. Trodde mest det var stress och oro, men efter en genomgång så blev det konstaterat att jag hade en inflammation. Sjukskriven en vecka och knaprat Ipren. Hade dock blåsljudet kvar på hjärtat som skulle ha vuxit bort, försvunnit, u name it! (innebär det att jag inte är vuxen än?), EKG och allt annat jox läkaren kollade är iaf skickat vidare, så kanske..ev..icke troligt så kallar de mig för ett ultraljud och vidare undersökning.

Är bara den årliga Sälentrippen med arbetstkamraterna som är inbokad, känns helmysko, brukar ju ha iaf tre stycken skidresor inbokade/planerade vid det laget, skidsemester, någon?

Nehepp, dax att göra matlåda då jag tydligen ska arbeta imorgon..

..och har ni inte sett det senaste avsnittet av "I huvudet på Gunde Svan" och simmaren Anders Olsson, så gör det, finns på tv4 play. Mina tårar rullade och garanterat era oxå, vilken människa!

Haét gött! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar