lördag 27 september 2014

Försöker..

...balansera upp livet i tofs och "slömullestil" med att pyssla om mig själv lite, så man inte förfaller helt. Ni vet lite nya kläder, lite fotvård, lite inpackning osv...och eftersom jag har svårt att motstå att testa nya saker, så sitter jag nu därför med en tandblekning i munnen från apoteket, nå skit som ska användas i tjugo minuter ala fem dagar (helt värdelöst, dag nr fem och ingen skillnad alls hittills).

..hur det gick med fransförlängningen och riscinoljan i håret? tja..vinner ingen skönhetstävling detta år..

Har bokat ett besök hos frissan oxå, har bokat hos en ny, få se om denne kan få till något annat med burret. Graderna har börjat krypa neråt och det är mössväder (yes), så skulle denne nya frisör säga att jag är ett hopplöst fall så har jag några att ta till, mössor alltså!

Sov gott! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar